4 februari

Den allt för eviga måndagsångesten spred sig när jag vaknade och var trött och återigen trött. Men när jag börjat röra på mig så smått så var i alla fall utvilad och inte som en zombie. Så jag åt mitt goda bröd till frukost och det gjorde ju en ganska lycklig. Jag bjöd även Tobbe på en skiva, och fick mycket beröm för det. En ganska bra start på dagen alltså.

Jag läste på tunnelbaneresan och gick till hallen med några klasskamrater. Träningen på måndagar är aldrig trevliga, man är trött och seg och bara allmänt långsam. Luftakron är alltid slö trots att Irena gör allt för att få igång oss. Jag tycker att det är kul med luftakro så det är lite trist att det är på måndagmorgonar.

När träningen var slut gick jag och tog en dusch och när jag kommer ut ur omklädningsrummet så får jag veta att svenskan också är inställd, vilket betyder att vi slutade för dagen. Så Elise bjöd med mig ut till hennes pappas jobb på Lidingö för att äta lunch. Hennes pappa är kock på en konsthögskola och lagar därför mycket bra mat, så det vart mycket lyckat och trevligt.

Jag kom in till söder runt tre och gick runt i affärer ett tag, sprang dessutom in i Anna idag igen vilket var trevligt. När jag köpt vitaminer på apoteket och ett par hängselshorts som jag spanat in så kom Nicklas in till stan för att vi skulle ta en fika. Det vart Tully's och det vart mycket trevligt, eftersom vi inte setts på länge så hade vi mycket att prata om. Det fick avsluta en mycket lugn dag, nu ska jag nog ta en dusch och sen är det CSI med pappa.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Elin

shortsen från American .. ?

2008-02-04 @ 21:19:02
URL: http://elinr.webblogg.se
Postat av: moa

hängselshortsen, visar någon dag.

2008-02-05 @ 18:39:53
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0