7 februari

Hejsan!

Cirkustimmarna dessa dagar har endast handlat om våran föreställning vid namn Gas. Det är även den som de närmsta två veckorna kommer att kretsa runt. Vi fick repschemat och det är fullspäckat, måndag till lördag repas det och sen är det återhämtning på söndagen. Trots att jag blir helt trött av att bara tänka på hur jobbigt det kommer att bli så kan jag inte låta bli att le när jag ser våran affish som kommer att pryda stan. Det kommer att bli hur grymt som helst, så för alla människor: Kom och kolla!!

Jag kommer med mer datum, tider och liknande om ett tag.

Igår eftermiddag fick jag äntligen tiden att ta en lång promenad med Emelie. Det var verkligen välbehövt och jag tackar för en mysig stund. Jag älskar promenader som den där och det är verkligen det småsakerna som får en att orka med vardagen.

Idag har jag förövrigt varit glad förutom den så kallade mattediagnosen som slutade i tårar, men som tur var satt Elinor och Sofia utanför klassrummet och kunde lugna mig när allt kändes som värst, det var verkligen gulligt och värmde mitt hjärta något otroligt. En stor kram av Elise gjorde mig också på en aning bättre humör och jag överlevde resten av dagen.

Jag tog bussen hem för jag kände att jag behövde vara för mig själv en stund, läsa och komma hem snabbt. Från Högdalen tog jag en promenad som var uppfriskande. Nu skulle jag behöva mat, för jag är så trött så jag knappt orkar hålla ögonen öppna.

Ha en underbar kväll.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack detsamma min vän

2008-02-08 @ 17:04:04
Postat av: Emelie

Nu fungerar det som det ska, vad glad jag blir :)

2008-02-08 @ 17:04:32
Postat av: Emelie

Hjärta.

2008-02-08 @ 17:04:51
Postat av: moa

moa hjärta emelie

2008-02-09 @ 09:32:05
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0