20 januari

Hejsan !

Jag ville sova ut, riktigt länge tänkte jag sova, men vaknar klockan nio och är pigg. Så jag har minsann pallrat mig upp.

Helgens dåliga väder har gjort att hela lördagen tillbringades på bio. Fast först så sprang jag, tog en dusch åt frukost/lunch och gick och träffade Jessica och Fredrik. Lite småsena var vi allt men vi hann få våra biljetter till Arn i alla fall. Efter filmen åkte jag med mina vänner hemmåt men jag hoppade av i Medborgarplatsen åt en sushi i min ensamhet och sprang sedan iväg till Sture. Jag hämtade ut min och Annies biljett till Fjärilen i glaskupan och satte mig för att vänta på henne.

Elin var också med på bion och efter filmen åkte vi hen till mig där Emma och Hilena mötte oss. Jag pratade gröt till vackra damer och samtalade som alla andra kvällar i våra liv. Jag var endå en ganska bitter tjej och när Annie upptäcker ett stopp i toan precis när jag tänkt sova så vart allt lite jobbigt. Så jag snyfftade mig till sömns på grund av dålig hy och toastopp. Men jag vaknade glad ändå.

Söndag, ja bästa dagen på länge. Pigg som en lärka klockan nio. Åt en ordentlig frukost, verkligen ordentligt. Sen så klädde jag på mig springkläderna och skor och gick ner till rullbandet och sprang 5,4 km. Jag var outtröttlig och hade sjukt mycket energi så när jag duschat och klätt på mig följde jag med kära familjen på en långpromenad. Vädret slog om till mulet precis när vi gick ut så jag hann inte med det otroligt vackra vädret som morgonen innehöll. Trött och varm kom vi hem och satte mig och läste, sen fastnade jag framför Blues Brothers tills det att jag lagade mat som åts med familjen.

Förkortat men ja. bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0