22 januari

Ja men underbara trötthet. Vad mer kan man säga.

Just nu är mina armar som speghetti och det med sin rätt. Efter att jag åkt tunnelbana i min ensamhet med en bok, köpt kaffe i Gullmars, haft matte och samhälle så åkte jag till cirkusen.

Dock hade vi inga lektioner idag så det vart egen träning och parakrobatik med Martin. Eftersom jag alltid är pepp på akro så var det extra kul att det gick bra och jag vart helt slut. Vi körde stickansalto ut i gropen och stoltheten bara glänste i takt med den älskade svetten.

Jag körde ett styrkepass med mig själv och strechade sen, allt det i ungefär tre timmar. Eftersom vi var där vid ett så hade vi all tid i världen på oss. Det var inte så många från klassen i Hallen och det var lugnt och skönt. Jag tog en lång dusch som avslutades med en bastu i killarnas bastu. Jag och Elise hoppade in där med Michan och Martin. Det var verkligen länge sen och man blev genomvarm och mosig.

Sen kom även de gamla LeFougänget, självklart bestående av min älskade kusin. Jag fick en aning dåligt samvete av att jag drog nästan direkt när de kom men tröttheten tog över. Så jag satte mig på tunnelbanan med mina kära vänner och hade sällskap med Moa hela vägen hem. På vägen träffade jag även Hanna som jag inte sett på länge länge. Ett kärt återseende.

Middag och fruktintag och nu vill jag helst bara sova.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Det gör inget hjärtat. Det var ju inte du som dragit dit mig ;) Fika imorgon :)
ring när du slutar

2008-01-24 @ 21:48:04
URL: http://holmlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0