3 januari

Åh hejsan!

I förrgår natt somnade jag till världens bästa American History X. Det är en fröjd och jag älskar den filmen över många filmer, för alla som inte har sett den, se den!

image10
Snyggaste och bästa.

Igår tillbringades även mycket tid framför teven, A walk to remember och Ett öga rött sågs. Det vart alltså en ganska slapp dag fast jag hade höga ambtioner när jag vaknade, jag skulle laga mat, gå långpromenad med hunden och vara effektiv. Men de planerna sket sig på grund av att Lillebror trodde att han blvit magsjuk och mådde dåligt. Så det vart bara att stanna hemma och ta hand om honom tills det att han mådde bättre efter två timmar.

Detox, kroppreningsdieten ligger på tredje dagen och jag mår fortfarande bra. Lite huvudvärk kanske, men jag är ju inte en så förorenad tjej så jag tror att det ska bli bra.

Idag gick jag upp lite för sent för mitt efter bästa. Det vart en stressig morgon med en bror som skulle iväg och jag skulle göra en massa saker innan jag skulle iväg och träffa Annie. Vi åkte till ett muséum och tillbringade hela eftermiddagen där med Elin och Hilena som kom lite senare.

Nu har jag lagat lite mat som vi ska äta när resten av familjens lax är klar och Pappa kommit in ordentligt.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

moa jag ska också göra det där, min mamma ville när jag börajde prata om dej och den. haha

2008-01-03 @ 21:08:17
Postat av: moa

åhå!
det var inte illa, ja men självklart.
fråga mig allt och jag svarar, just nu är jag helt sjukt trött. jag har sovit mycket och är smådeckad.
kärlek.

2008-01-03 @ 21:40:08
URL: http://moaj.webblogg.se
Postat av: Linn

Jag har inte sett den men vill se den :)

2008-01-05 @ 19:06:23
URL: http://holmlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0