5 januari

hejsan!

Nu känns det som att lovet håller på att ta slut. Man kommer inte få ordentlig sömn på hela den tiden som är kvar på grund av att man måste börja vända tillbaka dygnet till skolan börjar. Så jag har försökt gå upp så tidigt som möjligt denna vecka.

Igår gick jag dock inte upp så tidigt utan sov ut ordentligt. Vid halv två gick jag hem till Emelie för att vi tillsammans skulle gå till bussen. Det som väntade oss var pulkaåkning med en massa gamla godingar. Det är alltid trevligt att ses och vi hade en kul stund på Högdalstoppen med en massa pulkor och tävligar, gillare. Alla vart dock trötta ganska tidigt så alla gick hem till sig.

På kvällen så kom även mina vackra damer över och vi fastnade med att spela TP hela kvällen. Mycket värt faktiskt. Jag somnade tyvärr lite för sent för mitt eget bästa så jag hade det väldigt svårt att komma upp denna morgon. Men jag lyckades tillslut gå upp, jag fick skjuts av Pappa till Emma och vidare till Högdalen.

På grund av Detox dieten så orkar jag inte ta ut mig så mycket så det vart bara en kilometer för oss. Men det var ju i alla fall någonting såhär innan skolan börjar. Jag längtar efter att komma i form igen, det finns verkligen ingenting bättre.

Tillsammans med Annie tog jag även en tripp till stan och köpte en mycket söt plånbok. Den var lite större en den jag hade innan så det får plats mer och ordningen blir bättre. Vi möte senare upp Hilena efter att jag och Annie strövat runt i affärer och jag hittat ett linne som jag funderar på att köpa i veckan.

Vi satte oss på ett café och drack te och Emma gjorde oss sällskap. Pratade om att gå ut och äta när kära Lisa kommit hem från USA. Skulle vara mycket trevligt att vara samlade allihopa.

Snart ska jag ta och äta lite mat med min familj.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men latmask! Jag har spelat cup hela dagen och bara ätit detox-mat. :P

2008-01-05 @ 19:08:22
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: moa

abo, driv inte med mig!
stackars kvinna.
jag hade en smärre svimningsolycka igår natt så jag hoppas på att jag ska slippa sånt sen.
men jag vill träffa dig någon dag.
pusspusspuss

2008-01-05 @ 19:49:07
URL: http://moaj.webblogg.se
Postat av: elin

alltså, bebe, inte bra svimma. fast ifall det beror på detox eller inte vet jag inte.
HAR DU UPPNÅTT NIRVANA nu efter din totala rening?

2008-01-06 @ 19:11:48
URL: http://elinr.webblogg.se
Postat av: moa

alltså jag måste få säga att det inte var speciellt upphetsande, fast jag var ju inte så förorenad så det kanske blir bättre när man blir äldre. Men jag har lärt mig en massa alternativ till mat som är bra. Vad fan har du gjort idag liksom?

2008-01-06 @ 22:17:00
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0