6 januari

Okej, jag erkänner. Det är bara en dag kvar till skolan börjar men jag känner ändå att jag hunnit med att vara ganska effektiv på det här lovet. Jag har kanske inte läst så mycket böcker som jag planerat och jag har inte träffat alla människor jag borde ha träffat. Men jag har haft tid att tänka på livet och vara bra för mig själv.

Jag har faktiskt hunnit med att springa 18,8 km och simma 5 km. Det är endå en ganska bra start till nästan termin som är längre men det blir bara ljusare och ljusare. Jag ser bara frammåt till våren och är en ganska positiv människa.

Den här dagen skulle egentligen ha tillbringats tillsammans med lillebror och bröderna Paulsson i Flottsbro. Men eftersom det blivit varmt igen så finns det ingen snö och inga backar är öppna, så jag har fått göra det bästa av situationen och åkt och storhandlat med min mor och far.

I stora mataffärer har jag en tendens till storheltsvansinne och jag vill bara köpa allt jag ser. Är det ekoloiskt och på extrapris, eller kanske bara ta två betala för en så ska det ner i vagnen. Det slutar alltid med lite för mycket varor men jag blir glad i alla fall och har en massa trevlig mat att äta.

Ringde Emma en stund för att höra så allt var bra. Fastnade på telefon med henne tills jag åkte in till stan och tog en långpromenad med Elinor. Det var välbehövt och trevligt. Vi köpte kaffe på Espresso House och det var min första kaffe på väldigt länge. Nu i efterhand så ångrar jag det eftersom jag bara är mega mätt och mår illa så hade jag lika bra kunnat klara mig utan. Men just då så var det trevligt så det var väl kanske värt.

Imorgon blir en slapp dag. Alla börjar skolan utan jag, så det blir en lillebrordag som behövs. Jag ska bli snäll, sluta vara gnällig och jobbig och usch. Förlåt om jag är det, det är verkligen inte meningen.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

Du är väll alltid snäll? i alla fall mot mig.
Flashade du med det balla kaffekortet? ;)

2008-01-14 @ 19:20:46
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: moa

Jagud ja, det används effektivt!
du är så bra så jag är snäll.

2008-01-15 @ 19:22:38
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0