9 januari

Hejsan!

Åh gudars vad skönt det är att vara tillbaka i skolan. De två dagarna som hittils har gått har varit otroligt trevliga och jag är så glad över att börja träna igen.

Tyvärr ersattes dagens träning med en föreläsning om att ta bort sina reflexer. Vi tillbringade några timmar i en soffa med en massa mys och kroppskontakt. När vi fått övningar att göra varje dag och hört en massa snack så fick vi tillslut åka iväg på lunch i skolan. Fast innan det hade vi haft uppvärmning med tvåorna som precis fått välja major och minior.

Skolan var precis som alltid, rolig men seg. Samhället och matten segade sig fram och engelskan var inte mycket bättre. Klassen har varit ovanligt liten och folk droppade av efter varje lektion så tillslut var vi bara några stycken. Lugnt och trevligt som alltid, puss på det.

Moa har varit min kvinna hela dagen och henne åkte jag tunnelbanan med hem. Underbart att få sällskap nästan hela vägen hem. Nu ska jag nog hjälpa familjen att laga mat och sen vill jag äta.

Pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0