25 juli

När jag precis landade efter Krakow så kände jag inte dirket något sug efter att packa om väskorna och åka igen. Men ju mer jag har börjat vila upp mig och tränat en del och bara känner mig bättre så är jag återigen peppad på en resa. Rom kommer därför sjukt lägligt. Även fast den otroliga värmeböljan är till trots så hoppas jag på att det blir toppen. Se någonting nytt, äta glass och ha det trevligt. Det känns inte som att det kan bli bättre just nu. Så om tolv timmar så lämnar bilen min väg och vi åker till flyget, det känns fint.

Även fast jag nu har börjat vänja mig vid mina ändå kvinnor i livets konstanta närvaro och det är dom jag kommer sakna under mina fyra dagar som bortrest. Gårdagen slutade med en underbar tre rätters middag kompinerad av Linnea. En snärre lycka över att hinna träffa henne ett tag innan vi åker åt olika håll igen. Trevligt sällskap och god mat som sen drog oss iväg till Frida för fest. Vi hade kul men åkte hem tidigt, vilket visar på våran mognad och relation till varandra.

Jag kan inte släppa mina otroligt höga planer inför terminen, mina ambitioner ligger nog lite över min fysiska kapacitet. Men jag kommer att göra det yttersta för att få det att fungera, och lägga ner mer tid på cirkus än jag gjort tidigare. Det kommer nog att löna sig i det långa loppet. 

Och nu ska jag springa, trots värmen.

Kommentarer
Postat av: Elin

ha det fint, darling. du är konstant saknad.

(detta äär så underbart, jag får skriva så till dig håhåhåhååå åh)

2008-07-25 @ 23:24:59
URL: http://elinr.webblogg.se/
Postat av: moa

men nu är jag åter.

det är toppen!

2008-07-30 @ 12:22:03
URL: http://moaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0