12 juni

Jasså, så nu har Arvid pallrat sig iväg till Grekland, lite snyft på det.

Sommarlovet har verkligen börjat jättebra och det kommer förhoppningsvis bara bli bättre. Igår var den första riktiga sommarlovsdagen, då jag hoppade upp när Martin kom hem efter sin sista skolavslutning i Örbyskolan. Han var långt ifrån lika blödig som jag var när jag slutade sexan vilket var ganska tur. Med glädje tittade vi på hans cabarét och satte igång att baka kladdkaka, en tradition på skolavslutningar.

Den skulle vara inne i ugnen jättelänge och när den var klar så hade till och med Arvid vaknat. Fast då var skålen redan ren och allt var fixat och klart. Martin skulle vara med Josef så Arvid och jag åkte in till söder för att hitta grejer till hans Greklandsresa. Jag hittade dessutom en tröja som jag köpte och tittade lite på skor, mycket värd inhandling, välbehövt eftersom jag är i ett stort behov av nya kläder.

När vi sprungit runt på alla HM vi kunde tänka oss så åkte till till Linnea i Mårtensdal för att äta pannkakor. Där var Miguel, Simon (i smyg kallad Dogge) och Paul O'Brian. Efter trevligt sällskap och mycket snygga pannkakor så var vi tvungna att åka hem och packa eftersom att Arvid inte ens hade börjat. Det gick fort och tillslut hamnade vi hemma hos mig för att äta upp kladdkakan med min familj.

När det vart ganska sent så la vi oss för att titta på Juno. Den filmen peppar jag mycket mer nu när jag har hela soundtracket. Förövrigt så såg vi typ den snyggaste film på länge i tisdags kväll. Into the wild, jag är precis redan kär och den var galet snygg. Nästan för snygg, dessutom var soundtracket underbart och allt var bara bra. Alla som får chansen, se den!

Idag så kommer dagen tillbringas genom att boka Krakow och umgås med Linnea och Emma.

Puss.

Kommentarer
Postat av: mr.cool

sötis, vi ses snart igen my love. Hoppas du överlever en hel vecka <3

2008-06-12 @ 12:53:53
Postat av: moa

det är nästan så jag inte överlever.

coolhotboy91 <3

jag saknar dig redan.

2008-06-12 @ 18:57:53
URL: http://moaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0