26 juni

För att citera allas våran man, Jonathan Safran Foer:
Varför är de mest plågsamma sakerna alltid elektromagneter?

Jag har alltid undrat varför man tänker mest på det man helst inte vill tänka på. Som alla gånger man ska sova och alla fel man gjort bara snurrar runt, runt, runt. Varför tänker man på någonting trots att det gör ont frågar han. Och jag kan tänka mig att det mestadels är han som har svaret.

Varför inte göra ett vapen som inte kan avfyras om man känner ilska?
Skulle det vara bättre då?

Jag känner mig en aning fast.

Återigen som Mr Foer säger:

Sveklösa hälsningar
Moa

Kommentarer
Postat av: Elin

få är så träffsäkra som han. dock är tydligen inte hans noveller lika dana språkmässigt. :(:(

2008-06-27 @ 01:29:10
URL: http://elinr.webblogg.se/
Postat av: moa

oj va synd.

men kanske värt ett försök ändå.

2008-06-27 @ 17:51:26
URL: http://moaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0