1 mars

Hejsan!

Sportlovet kom verkligen lägligt och mitt lov har tillbringats i fjällen, Lindvallen. Allting har varit hyffsat lugnt och skönt och verkligen mysigt. Veckan har innehålligt:

Familjemys i några dagar
Kevin och Andreas
Min kära älskade Linn
Holm och Jedestav i en allt för liten stuga
Elias påkörd i backen, spricka i armbågen
Elephant av Gus van Sant
Finmiddag
Snowboard och skidor
Underbart mycket mys i den lilla lilla stugan, med mycket skratt och jag älskar det helt enkelt.

Det var nästan allt som hänt i veckan.

När jag landat i mitt hem vid sju så åkte jag direkt för att möta Annie och Lisa. Vi mötte upp Emma för ett biobesök. En lanthandel i Provence på Zita bion, en liten liten salong och bara en massa medelålders människor. Underbart mysig film och efteråt åkte Emma och jag hem till mig för att ha en trevlig kväll med Hilena. Emma sov kvar hos mig och imorse gick vi upp vid nio och åt frukost. Färska frallor, dinkelgröt med mera.

Vi gick och la oss igen efter frukosten och somnade båda två fram till klockan tolv. Jag tog en dusch och vi tog en regning promenad till Svedmyra för att ta tunnelbanan därifrån till Skanstull för att lämna tillbara hyrfilmer och ta en sväng på Pocketshop. 25 % rabatt på allt och två böcker rikare.

Resten av eftermiddagen har jag läst, druckit te och njutit av lovet som är kvar. Ikväll går Lasse Hallströms Sjöfartsnytt på tv som jag tänkte se.

Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Linn

Våra familjer i en aldelles förliten stuga, kaos men kan knappast bli bättre.

2008-03-01 @ 23:11:48
URL: http://holmlinn.blogg.se
Postat av: moa

du har så rätt så.
love.

2008-03-02 @ 12:28:04
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0