10 mars

Jaha, då var det måndag igen.

Helgen har innehållit följande.

På fredagen vart det en fika med Lisa, Filip och Linnea. Mycket trevligt med jag åkte vidare för att möta upp Annie och gå på den såkallade cirkusaftonen. Det hann inte ens börja fören jag skulle åka hem och äta. Det vart trevlig middag med familjen och sen hamnade jag på Café 60 med Emma, Annie och Lisa.

Lördagen började med ett besök i min gamla kära Örbyskolan. Lillebror skulle göra några redovisingar och det var allmänt öppet hus i skolan. Det var mycket intrrssant och trevligt att vara tillbaka i gamla spår. Pappa skjutsade mig sedan till Emma för att sen skjutsa upp oss till Högdalen, där simmade vi 2 kilometer på rekordtid.

Vi gick sen hem till mig och gjorde mästerliga café mackor med avokado, tomat, keso, salladskrydda och en massa mer. Vi satt och åt ända tills Annie och Elin dök upp. Då åkte vi till Värmdö gymnasium för en miljögrej. Det vart en trevlig dag som avslutades med en Taco-night. En massa mat och trevligt sällskap. Alla gick dock hem ganska tidigt och jag somnade efter ett tag.

Söndagen började jättebra med Americanpancakes med familjen. Sen skulle jag springa och allt slutade i kaos. Men jag orkade upp med hjälp av min mor, det är helt underbart att hon finns. Det finns verkligen ingen bättre. Så resten av dagen tillbringade jag i min säng halvsovande. Jag somnade hyffsat sent efter två filmer, yes. B-filmer, därför tänker jag inte berätta om dom.

Idag har varit dagen D, doktor dagen. Jag var avverkat två läkarbesök och en vaccination. Mycket lyckat, tog ledigt hela dagen, köpte sushi i Högdalen. Jag åkte hem åt den, tog ett varmt, varmt bad och pluggade. Sen kom Emelie över. Det var verkligen hur mysigt som helst att träffas igen, det var nämligen ett tag sen. Vi planerar en get together med lite gamla vänner och jag tror det blir toppen. 

Förövrigt känns allt ganska bra. Snart är det lov, jag peppar verkligen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0