12 mars

Hejsan.

Vädret kan verkligen inte var sämre och jag hade nog trotts allt varit hundra gånger gladare om det vore strålande sol och en massa plus grader. Men i det tillstånd som jag är nu så är jag ändå en glad tjej i mina bästa år.

Ett strålande humör väckte mig trotts att jag av någon outgrundlig anledning vaknat en gång i timmen hela natten. Så jag åkte till cirkusen fnittrade med Elinor, Fia och Elise och allt var brabra. Vi började med uppvärmning och man vart genommosig och glad. Sen fortsatte vi med improv och det var verkligen kul idag.

Vi var bara tio stycken där så alla gjorder verkligen sitt bästa hela tiden och det var hur kul som helst. Sen skulle vi ha strech men jag hade reflexträningen istället, jag vet inte riktigt om jag tror på tjaffset så man lägger inte direkt ner någon energi på det, det känns bara slöseri med tid. Vilket har resulerat i en ganska besviken lärare. Vilket man såklart kan förstå.

Vi slutade vid elva och jag duschade länge länge. Jag och Elise sprang runt i ett nästan tomt omklädningsrum och allt var bara allmänt bra och trevligt. Vi tog bussen och åt i lugn och ro, återigen allt var fint.

Sen hade vi bara samhälle för både matten och engelskan var inställda. Oj en sådan befrielse. Jag ringde till Arvid som mötte mig i Slussen för en fika. Det var verkligen länge sen och mycket trevligt, vi tog en promenad och när vi skiljdes åt tog jag min cykel till Emma. Jag älskar att Emma är en så bra person och alltid har tid, jag saknar att träffa alla damer jämt. Men i helgen så är det förmodligen sovmys och kärlek hos Elin. Underbart.

Lillebror är och skejtar och jag funderar på att går något vettigt. Usch, jag kommer verkligen inte att göra något vettigt. Menmen, ha det underbart.

Kommentarer
Postat av: Emma den bra personen

sovmys hos elin? suprise surprise. haha okej.
love you

2008-03-12 @ 19:55:39
Postat av: Elin

blir inget hos mig, min moster impulskommerhit.

2008-03-13 @ 21:05:35
URL: http://elinr.webblogg.se
Postat av: moa

åh men det är lugnt.
jag håller alla mina tummar för kina.
åh gudars.

2008-03-16 @ 10:44:57
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0