16 mars

Hejsan.

Jag har en vag känsla av att sjukdommen kommer krypande, jag får stå ut sista veckan innan lovet och bli frisk i påsk. Idag känns det ändå bättre än resten av helgen så jag hoppas att det går vägen.

I fredags så åkte jag till min kära kusin, tittade på Simons spelning och träffade Elinor, Fia och Toby. Det var galet trevligt fast jag frös konstant och var hur trött som helst. Så när jag och Linn kom hem vid elva så la vi oss vid teven och somnade som små lamm. Jättemysig kväll förövrigt.

Jag vaknade upp i Krokis och fick skjuts hem av Perra. Verkligen snällt så jag slapp sitta på bussen och tunnelbanan, så jag kom hem tidigare än beräknat. Vilket innebar att jag lugnt kunde gå hem till Emma och mötas av henne och Julia i dörren. Glada men sega gick vi mot Högdalen, jag och Emma simmade. 1,5 km, fast det gick segt och jag håller verkligen på att bli sjuk.

Så när jag kom hem var jag helt slut och trött, men jag åkte med familjen till Farsta för inhandlig av te. När jag kom hem så var jag så trött så jag lindade in mig i en filt och fastnade framför Harry P 4, yes. Halv sovande i en smärre koma var tillslut maten klar och jag piggnade på mig en aning.

Elin ringde och undrade om jag ville vara med mina bästa damer. Uj vilken fråga, jag skulle inte banga. Så vi åkte hem till Lisa och myste till Melodifestivalen med te och hennes familj. Det var trevligt, trevligt och återigen trevligt. Det är mysigast när vi alla är samlade. Lisas mamma släppte en bomb som jag så hoppas på att det ska bli av, det betyder ännu mera kärlek, åh.

Familjefrukost denna morgon, låt mig inte tänka på mat. Idag blir det nog en lugn dag.

Vila i frid Lollo Yu, det bästa marsvinet i stan.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0