2 mars

Hejsan!

Idag hade jag faktiskt ställt klockan på halv nio och jag gick upp när den ringde, jag måste kunna sova inatt så man är pigg till första skolveckan på tre veckor. Jag kan inte direkt påstå att jag är allt för positiv, det skulle vara skönt med en veckas ledigt till. Men snart är påsken och våren här och jag får se frammåt mot det.

Jag gick upp och satte mig direkt i fotöljen och läste i några timmar, när jag kände mig redo för att vakna ordenligt gick jag ner för att springa. Det var två veckor sen sist och det kändes faktiskt att det var ett tag sen, men jag sprang ändå 9 km. Efteråt duschade jag ordentligt och baddade mina blåsor som en aning för konstiga springskor ger mig. Jag måste köpa ett par riktiga.

När jag var klar så skulle familjen ut på promenad men tyvärr var jag inte välkommen att följa med eftersom min bror inte ville vara ensam hemma, en aning arg blev jag och när de kom hem gick jag ut på en promenad med mig själv istället. Det tog en timme och när jag kom hem så har jag bara vilat. Jag älskar söndagar av den anledningen.

Förlåt mina damer för att jag inte följde med er in till staden fast jag sa att jag ville göra någoting, jag orkar inte åka iväg och jag är trött. Fast vad har jag för anledning att vara trött, jag har inte gjort ett skvatt på hela helgen. Men det kanske var det man behövde innan skolan börjar igen.

Jag tänker på tok för mycket när jag är ensam, jag borde inte göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0