21 mars

Hejsan!

Idag har det varit den längsta fredagen på länge, ganska passande faktiskt.

Jag vaknade vid tjugo över åtta, då stannade jag kvar i min säng och satte på filmen jag spelade in igår, Apollo 13. Jag kan meddela att den var bra och Emma hann komma hem till mig innan den var slut. Jag tog en dusch, hon sprang, jag silk-epilade mina ben, hon duschade. Vi var rena och fräscha, men verkligen inte snygga, det vart en inne och vara fuldag. Sånna dagar behövs ibland. 

Vi var verkligen inte gjort mycket, tittat på ett halv avsnitt av Miami Vice, spelat data spel och tagit det lugnt. Mysigt och bra. Jag gick ut en stund för att följa henne en bit hem eftersom jag inte varit ute på hela dagen. Det visade sig inte vara speciellt kul, eftersom det är iskallt ute och snö. Även om det är uppehåll nu och fin sol men ändå. 

Middagen nalkas, imorgon kommer släkten över och det blir mysigt. 
Jag saknar Linn redan. 

Puss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0