22 mars

Det kommer att bli en typisk påsk i våran släkt. Snart är familjen Holm och mormor här och den enda som saknas är morfar. Jag håller alla tummar jag har för att allt ska bli bra med honom, för det måste det.
Han är ju morfar.

Dagen har varit lugn och tyst, jag hade ställt klockan och när den ringde var jag pigg. Så jag åt frukost och tog det lugnt, tills jag bestämde mig för att trotsa mina räddslor och gå ner och försöka springa lite. Det gick ganska bra och jag kände i alla fall att jag kanske kan börja komma igång igen.

När jag gjort det så satte jag igång ett styrkepass för mig och min bror. Han fick sig en riktig omgång men är ändå pepp på att träna med mig igen, tacktack.

Förövrigt så har vi kollat på film idag, Super Sugen. Älska att mor och bror alltid ska hyra de mest klyschiga och sämsta filmerna. Jag har sovit en aning, powernap i en kvart sen så vart allt mycket bättre. Nu så är det väl dags att fixa klart det sista till lunch/middagen och allt är bra.

Glad Påsk.

Kommentarer
Postat av: annie

finns en stor vit lastbil när man åker tvärbana till skolan.
på den står det:
SUPER
SUGER

mer än så vet jag inte

2008-03-26 @ 08:58:54
Postat av: Linn

kärlek

2008-03-27 @ 09:55:52
URL: http://holmlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0