27 mars

Ja vad ska jag säga, lovet har varit allt annat än händelserikt, och det känns faktiskt ytterst skönt.

I början så var det inte så bra, men efter ett lyckat cosmonova bestök och teater med familjen så känns allt så mycket bättre. Idag kommer det också att bli en bra dag.

Morfar har bjudit över mig och Linn till honom för middag. Det är väl dags att passa på när Eivor är här och kan laga maten, jag måste erkänna att han inte är mycket för matlagning. Men det ska bli mycket mysigt och efteråt ska Linn och jag se en film tillsammans, bara hon och jag.

Därför så vore det underbart att ta en promenad för att sedan ta tunnelbanan till Sickla och hälsa på på påsklägret som Linn tydligen går på, pappa har även gjort klart hennes ring så nu ska hon bli allra allra bäst! En spark i rumpan och lycka till, det menar jag.

Jag har återigen småmördat Lillebror med ett styrkepass idag på förmiddagen. Vi har även hunnit med att se en film, Music and lyrics. Klychornas klycha, precis som No reservations som jag såg på igår innan jag somnade. Men dock har jag sett en bra film och det var The departed. Fast om jag ska vara helt ärlig så hängde jag inte med i alla svängar, men jag och actionfilmer går inte så bäst ihop. Men bra skådespelare och välgjort i alla fall.

Ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: S A R A

har sytt klart klänningen jag ska ha på konfirmationen, kika gärna in på bloggen o skriv vad du tkr om den :) kram

2008-03-27 @ 16:23:35
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: bea

haha, ja det är verkligen en klyschig film!

2008-03-27 @ 17:46:56
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: moa

sånt finns det allt för mycket av, jag borde kanske ta och bli regisör.
åh vilken idé.

2008-03-27 @ 21:33:51
URL: http://moaj.webblogg.se
Postat av: Linn

Det skulle du passa som ;)

Tackar, massa kärlek till dig och din underbart snälla far.

2008-03-27 @ 22:06:15
URL: http://holmlinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0