29 mars

Hejsan!

Gårkvällen blev precis så lyckad som jag hade väntat mig. En massa gamla vänner som man har känt jämt samlade på ett ställe med mat och trevligheter. Det var jättemysigt och vi umgicks och hade med mysigt. Det var länge sen man såg många av ansiktena men det var trevligt att ses igen. Det är någonting som måste göras om, och det får inte dröja för lång tid.

Jag kom hem ganska sent så jag hade planer på att sova till minst elva, men inte då. Jag var pigg vid kvart i tio så jag gick upp och åt frukost. Pratade en del med min mor och sen så gick jag ut för att ta en joggingtur. Det visade sig vara bland det jobbigaste på länge. Det var ett tag sen jag sprang och jag har inte sprungit ute på hur länge som helst så det var verkligen en chock för kroppen.

Men efteråt så kände jag mig i alla fall bra och bestämde med Elinor att ses om två timmar. Jag vart klar tidigare så jag tog en promenad till Svedmyra för att ta tunnelbanan därifrån. Vi gick och hyrde lite filmer som jag tänkt se i helgen och sen satte vi oss och fikade. Man kan prata om allt med Elinor och hon är verkligen bland de bästa människor som jag känner. Därför var det en jättemysig dag och allt känns jättelyckat sådär precis innan skolan ska börja igen.

Igår ringde även Fredrik som varit i Härjedalen i en hel vecka och som jag inte träffat på hur länge som helst och undrade om vi skulle ses nått. Så jag ringde honom idag och jag hoppas att han kommer över efter middagen och tittar på film med mig. Kvatliétstid på hög nivå.



Jag är så otroligt kär.
ND i hjärtat alla dagar, peace out.

image19

Bland det allra snyggaste jag någonsin sett.
Idag var Fredrik här. Det var hundra år sedan, men det var trevligt som alltid. Snart firas Valborg och då så ses alla godingar igen, jag träffade Lollo på tunnelbanan också för några dagar sen, jag har börjat sakna våra familjer.

Ha det fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0