11 maj

Hejsan.

Mitt besök i Varberg var kort men ytterst trevligt. Alexis bodde i urskogen och allt var allmänt lantligt, avkopplande med andra ord. Vi träffade även Noah som jag inte sett på jättelänge, en mycket kul kille som det var trevligt att träffa.

Jag fick mycket kvalitétstid för mig själv med böcker, musik och ensamhet på tåget. Det var faktiskt välbehövt fast sista timmen på vägen hem vart ganska långtråkig och jag var ytterst rastlös. Så när jag kom hem så satte jag igång mitt tårtprojekt samtidigt som jag kollade på den enda bra skräckfilmen någonsin, Drömfångare. När jag nästan var klar med tårtan så kom Arvid och höll mig sällskap.

Imorse så vaknade vi och åt frukost på balkongen och sen så tog vi moppen till Emma för att väcka henne och Erik med tårtan. Eftersom dom sov så vart de verkligen överraskade men vi åt i alla fall tårtan i trädgården när dom fått på sig kläder och vaknat ordentligt.

Väl hemma kom Hilena hem till mig och vi tillbringade precis hela dagen i solen på min balkong, schtek. Det känns som utomlands och är helt galet skönt, hoppas bara att det håller i sig ett tag nu.

Snart kommer morfar och hans Eivor hit för att äta middag med oss. Han är ganska sjuk, så det ska bli trevligt att ses och umgås lite, plus att jag inte varit hemma på hela helgen så jag borde nog sitta hemma ett tag nu. Jag är dessutom trött efter all sol.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för tårta, Erik tyckte ni var jättegulliga.
Tyvärr kan jag berätta för dej att det sak bli kallt i veckan.

2008-05-11 @ 20:13:48
Postat av: moa

oj vilken tur!
jag var faktiskt lite små oroad för att han skulle tycka vi var galet jobbiga och lite småkonstiga! så det där känns ju bra!
men om det ska bli kallt i veckan så kan jag ju i alla fall glädja mig med att jag har tagit till vara på soltimmarna denna helg och det känns ju underbart.
loveu.

2008-05-11 @ 21:58:02
URL: http://moaj.webblogg.se
Postat av: Elin

jhahhaa, jag tror nog han innerst inne tyckte vi var lite lagom fukkedup.

2008-05-12 @ 15:56:23
URL: http://elinr.webblogg.se
Postat av: moa

tyvärr misstänker jag det också.
hahaha. hjärta.

2008-05-12 @ 18:14:43
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0