18 maj

Sjukdommen är kanske inte helt bortflugen men så gott som, så jag har i alla fall börjat att röra mig som folk igen och återfått min kondis. Den måste bara jobbas upp lite till sakta men säkert men det kommer att gå fint.

Helgen har gått fort fort efter missödet med att vara ensam i skolan hela engelskan för att min kära klass inte behagar att dyka upp när man ska, vilket resulterar i en ytterst ensam och ledsen Moa, fan då. Men jag lunchade i alla fall med Annie den dagen och så drack jag te med mig själv på String.

Fredagen tillbringades i lugn och ro med Arvid och filmer. Kill Bill och Smala Sussie. Verkligen bra filmer båda två, ytterst positivt. Somnade i god tid och på lördagen kom Elinor och tillbringade hela dagen hos mig. Vi lagade mat, bakade chokladbollar, drack smoothie och pratade om allt.

Vi åkte sen till Hallunda för att titta på Stofts projektarbete. Det var en under föreställning och jag är galet glad att jag orkade pallra mig dit. Jag åkte sen till Liljeholmen och köpte lite mat för att sen åka hem till Emma och äta maten samt prata om allt som man måste prata om men som vi inte hunnit med att prata om. Kvalitétstid och mycket mycket mysigt, värt.

Jag gick sen hem till Arvid där det var fekkenationunknown. Lite ensam tjej men ändå helt okej. Jag sov där och hjälpte till att städa i morse. Sen har hela dagen ägnats åt att fota med Annie. Överallt där man kan tänkas fota har jag nu posat i tighta svarta kläder, känns helt okej.

Imorgon är det skola och jag är verkligen sånt trött och borde sova tidigt. Men först tänkte jag titta på Juno, om jag orkar ta det steget.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjo! ja jag vet, nu har jag hittat mitt rätta jag känner jag, jag har aldrig känt mig personligare. Jag vet inte jag får se men jag ska meddela så fort jag vet. Men moa din avancerade svenska får du inte använda så ofta då känner jag mig så dålig :(
Puss :)

2008-05-19 @ 18:14:06
Postat av: moa

haha, det är ingen fara, jag ska tagga ner lite.
pusspuss

2008-05-19 @ 18:37:52
URL: http://moaj.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0