21 maj

Alltså nu är det nästan ingenting kvar alls, men ändå så mycket att göra.

Hela klassen ska åka till Göteborg om två veckor och göra ett event samt bara umgås, mysa och chilla. Det ska verkligen bli ett underbart skönt avslut på ett bra läsår tillsammans. Det känns ändå spontant och kul med event och allt. 

Dagen har varit hyffsat lugn. När jag kliver på tunnelbanan för att åka hemmåt tillsammans med MoaMira, Erik, Mishan och Elise så sätter vi oss bara ner och somnar allehopa. Vaknar till i Aspudden när Erik kommer på att han ska av och sen förblir jag halvvaken tills jag är framme i Slussen. Då mötte jag Linn för en fika. Mycket mysigt och välbehövt.

Förövrigt så har nollorna intagning idag så Noah var här för att göra sitt bästa. Det ser ut att vara ett ganska bra startfält. Många killar, så det lär bli en killklass vilket faktiskt kan behövas i cirkus nu när våran klass ser ut som den gör.

Igår hade vi endast orientering på hela dagen, det tog en timme och jag erkänner att jag var ganska bäst. Så istället för att åka och träna så åkte jag till staden och träffade Lisa. Vi åkte hem till henne för kvalitéetstid, te och hennes nya dator. Senare kom Annie och vi åkte hem tillsammans. Jag skulle ha behövt pluggat en del, men nej, då vart det inte alls.

Imorgon är det alltså torsdag och sen är det äntligen fredag och en hel skolvecka till är avklarad. Det ska bli helt galet skönt med lov så jag peppar verkligen järnet.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0