7 maj

Ja, vad är grejen med denna dag. Kan det bli sämre.

Hade förberett allt, gå upp tidigt, äta frukost, mycket för att orka, ta det lugnt. Men, vaknade av att pappa väckte mig en halvtimme för sent, jag hade ställt klockan på en timme fel, det sög ju. Men allt löste sig ändå och jag behövde inte ens stressa. Åkte buss och allt var fint, sen så kommer jag till skolan.

Nationella gick sämst i hela världen, skona mig från att ens tänka på det. Ett mentalt breakdown och jag vill helst inte vara någonsans på hela jorden. Emma och mamma fick trösta mig mitt i all panik. Jag pratade med Behzad och fick gå hem, för jag mådde så sämst.

Så jag åkte till söder för att äta lunch, då springer Lisa ut till mig och vi gör sällskap för att luncha på ett mysigt fik på Götgatan. Det var värt, väldigt värt. Jag lugnade ner mig en del och blev lite gladare. Vi gick en promenad och sen åkte jag hem för att dränka mina sorger i tofuglass med chokladsås, yes. Det kanske blev lite jobbigare men äsch, ryck upp dig Moa.

Lyssnat på musik och sovit en del, en slapp dag, ingen cirkus, jag hade kanske behövt det, menmen. Imorgon får jag väl ta igen det, det är redan torsdag imorgon, på fredag ska jag till Alexis, som jag saknar mer än allra mest. Åh puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0