16 november

Nu har mor min fyllt år, jag köpte en passande present och hoppas hon blev glad lite i alla fall.

Igår var det lördag och Lisa hade sovit hos mig. Jag älskar när hon sover över, man känner sig som liten och äter mycket till frukost och tar det lugnt hur länge som helst. Men vi hade i alla fall sällskap till stan och jag gick med mig själv runt och fixade grejer tills jag mötte upp Martin för en fika. Vi hyrde en film också som vi planerade att titta på med våra vänner på kvällen, men riktigt så vart det inte. Men jag får titta på den själv någon dag.

Vi var hos Fia på kvällen, det var mysigt. Mycket trevligt att umgås lite sådär bara spontant med klasskamrater utan att vi ska vara så himla många hela tiden. Vi åkte i alla fall hem ganska tidigt och sen så somnade jag som en stock och sov till ganska sent. Åt min frukost och sen hann jag bara strukturera upp mitt liv och mina studier innan Elinor dök upp. Vi pluggade som dårar och har varit ytterst duktiga hela dagen. Kvalitétstid trots att vi inte sa så mycket på hela dagen. Det är det som är bra med henne, man behöver inte säga så mycket.

Imorgon är en mysig dag med mycket kvalitétstid och trevligt sällskap under den tre och en halvtimme långa håltimmen i Hallen, jag älskar i och för sig att ha håltimme och sova i flera timmar med fördragna gardiner, någon att sova med och musik på. Det kallar jag ganska skönt att gå i skolan.

Nu ska jag sova, jag har inte sovit middag idag så jag är ganska trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0