20 november

Mitt i all hetts och allt pluggande så kunner hälsokuren. Jag får inte bli sjuk, jag har verkligen inte råd att bli sjuk.

Den här veckan har varit tung och den känns i mina ben. Händerna är helt sönderskavda och underfötterna är jag nästan svullen av linan. Det kändes att jag gick mycket igår men det brukar inte kännas såhär mycket. Efter trapetsen så har jag ont, ont, ont i ett knä och har blåmärken och sår överallt. Blir jag sjuk nu så kommer min kropp inte klara av att härdas innan det är dags för jullov.

Det är det jag nu får blicka frammåt till om sjukdommen skulle slå till. Ätit apelsiner har jag gjort i massor och nu dricker jag avkok på ingefära som Annie säger var gott och bra för förkylning. Jag litar blint på det och hoppas på det bästa.

Imorgonkväll blir det film för hela slanten och jag ska inte ens tänka på trapets eller lina på hela helgen, bara vila min slitna kropp och ta det lugnt!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0