4 november

Okej, då var inte inte långt kvar. Om 24 timmar så sitter jag och familjen och favorit familjen på planet mot solen och värmen och hettan och vattnet och fiskar och allt fint som jag kan tänka mig att säga om Oman. Jag har packat, och vaxats fin och fixat allt som man ska fixa när man ska bort. Nu gäller bara en skoldag och sen är det en veckas avslappning med världens bästa Linn som väntar. Jag kan inte tänka mig en bättre resa. 

De dagar som gått har varit mycket fina. Måndagen började med att Annie kom hem till mig för att äta frukost och göra sig en espresso. Det vart till och med två innan hon var klar och jag kan verkligen inte tänka mig en bättre start på dagen. För när jag kom till skolan så var det verkligen inte mycket att göra eftersom vi skulle läsa våra manus på Shakespeare pjäser fast vi har gjort det hundra gånger. När vi sen ätit lunch och åkte till cirkusen så somnade jag och Anton i två timmar och sen så var det dags för träningen. Sjukdomen sitter i och jag vart lite leden över det, men jag ska sola bort den nu veckan som kommer. Jag känner mig ganska lat.

Efter att tagit tunnelbanan hem så sprang jag in till Emelie på ICA för att säga att jag var hemma och hon kunde komma när hon ville. Hon kom till mig för att tillbringa resten av kvällen hos mig. Prata om livet och bara ta det lugnt. Det är sånt som man behöver och jag behöver det desto oftare med Emlie.

Nu så ska jag kanske försöka sova, om det kommer att gå. Fast jag har ju nio timmar på mig att sova på planet imorgon, så jag kanske kan lyckas orka med skolan ändå. Peppen, peppen av peppen.
puss

Kommentarer
Postat av: Elin

hejdå min kära kamrat. jag väntar på badburkorna..

2008-11-04 @ 22:35:00
URL: http://elinr.webblogg.se/
Postat av: moa

tack och jag saknar er redan.

2008-11-05 @ 17:20:45
URL: http://moaj.webblogg.se/
Postat av: emelie

<3

2008-11-06 @ 12:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0