1 oktober

Grattis min bästa Hilena!
Hon är mest fantastisk av alla och är så underbart fin och jag kan inte säga alla fina saker.
All min kärlek.

Från en sak till en annan.
Ibland undrar jag om jag har psyket till att gå på lina, jag kom fram till att jag förmodligen inte hade det. Men det kanske inte är en anledning att inte fortsätta. Trots att jag blir så fantastiskt förbannad och bara har mig själv att skylla på så är det ändå bara beviset på att jag bryr mig. För jag har aldrig kännt såhär förut, med någonting. Att bli så arg på mig själv hoppas jag ska hjälpa mig att kämpa hårdare.

Jag älskar dessutom skönheten med det.

Blåmärken och svullna fötter.
åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0