19 oktober

Hej.

En söndag som alla andra söndagar. Jag var osmart och sparade mitt plugg till söndagen och prioriterade att åka och hyra filmer, äta middag med mormor och sedan åka hem till Moa på lördagskvällen. När jag kom dit så var det en laddning hemmagjord glass i glassmaskinen och en massa fina vänner i soffan. Vi såg på Rosemay's baby som vart en anings besvikelse då jag hoppats på lite mer skräck än bara psykologiskt. Men det var mysigt och jag åkte inte därifrån förens vid ett någonting, efter att vi gjort en lassning glass till och legat i Moas säng och pratat om allt mellan himmel och jord. Jag behöver sånnt allt för ofta, vilken tur att jag har så bra vänner till med då. 

Idag så vart det att lite småstressa till Emma eftersom jag skulle vara där vid tolv och jag vaknade tjugo över elva. Men jag var ändå tidigast av oss alla som vanligt så jag hann i god tid för att prata med Emma och jag saknar henne precis hela tiden. Fem av mina bästa kvinnor i samma kök som springer runt och bakar sju olika sorters kakor till Annie för att fira hennes dag, lite för sent men ändå. Hon vart så glad över det fina proslinet och alla kakor. Jag saknar att vara alla hela tiden, undra hur lång tid det dröjer tills nästa gång. Snart är ju lovet här och då är vi alla henne för att ha en vanlig hedelig övernattning. Jag saknar oss varje dag.

Kommentarer
Postat av: nip

saknare me 2 ok bebi

2008-10-19 @ 22:54:33
Postat av: Elin

pivapiva

2008-10-20 @ 01:12:07
URL: http://elinr.webblogg.se/
Postat av: moa

pivapivakompis.

kurwa va ?

åh <3

2008-10-20 @ 18:19:25
URL: http://moaj.webblogg.se/
Postat av: lisahuyu

kurwa wipierdalej.

Vi är så yeahyeah wowwow

2008-10-20 @ 21:00:10
Postat av: Emma

Pax för att komma hem till dej och också äta smoothie på lovet! <3

2008-10-22 @ 17:51:11
Postat av: moa

PAX för att sakna dig stört!

2008-10-26 @ 18:36:20
URL: http://moaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0