30 oktober

Nu sitter jag i min säng, galet trött, etersom jag inte kunnat sova på flera dagar.

Sjukdommen har återigen tagit mig och jag har ingen aning om vad jag ska göra för att göra det bättre. Jag kan ju alltid lådsas att jag är frisk vilket jag har försökt göra i flera dagar nu. Men hur jag än gör så hjälper det inte. Jag funderar på att inte bry mig om någonting alls idag och bara ligga i min säng, se på filmer och plugga en del och äta glass. Kanske kommer jag att lyckas med att friskna till med hjälp av den behandlingen.

I natt så kom jag på stragier för att inte snora i sängen, jag hade papper runt omkring mig i alla vinklar och vrår för att så snabbt som möjligt kunna rycka till mig en i nödfall. Igår natt så låg jag och kom på fantastiska skämt för mig själv tills jag somnade fem timmar senare och vaknade sju gånger under tiden.

Jag, Annie och Elin såg Somers Town. Den var fin och jag muntrades upp en aning, men baa lite. Igår lagade vi middag och tittade på en dokumentär om Tupac. Åt chokladpuddig och hade det mysigt. Emma var också där dagen till ära och det var grejer det. Äntligen har hon kunna slita sig från sitt viktiga liv och ägna lite tid med mig, underbart.

Jag hatar när man är så sjuk så det gör ont när man blundar, för då är det inte ens skönt att sova, jag hatar det. Det känns som att jag är såhär sjuk lite för ofta. Fast jag kom nog fram till att det var ett tag sen jag var såhär sjuk. Emmas födelsedag är senast jag kan komma på och det var ju typ ett halvår sen.

Jag hatar när jag egentligen inte har någonting att säga.
så hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0