6 oktober

Ja hej.

Igår fyllde bästa Annie år och jag sjöng en sång för henne för att senare äka förbi med en fantastiskt cool blomma. Förhoppningsvis uppskattades det trots att jag inte hann äta någon tårta.

Familjen åkte för att täffa mormors flört Olle. Det var underbart att se henne flyga runt som en fnittrigt kär skolflicka. Hon var så glad och ville att vi skulle älska honom direkt. Äntligen är hon inte bitter, inte irriterad eller arg och hon är så mycket gladare än vanligt. Jag kan bara säga äntligen för jag har väntat på detta något otroligt, på grund av att hon varit ganska ensam, hon förtjänar det.

Idag var lugn. Efter att ha läst historian högt för Moa och Mira så satt jag och Moa och prata om livet och det vi tar för givet i en timma innan jag gick ut för att springa en runda i det fina vädret. Man kan nästan inte bli annat än lycklig när det nästan är sommarvarmt. En bidragande orsak var självklart att jag höll igång och blav varm på det sättet.

När Elin sen dyker upp i cirkushallen efter min trapetslektion så vart det ju till och med ännu bättre. Hon fotar mig en del på linan till ett skolprojekt och det vart säkert jättebra, kul att få lite bilder i alla fall.

Jag låter så fruktansvärt rak och tråkig så hejdå.


Kommentarer
Postat av: Annie

Givetvis uppskattat trots utebliven tårta, jag plus mor är fascinerade av tjusig spaceblomma. Puz

2008-10-07 @ 00:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0