1 september

Ny vecka, ny månad, inte ett nytt liv. Utan samma gamla fina.

Projekt hela veckan, allt jag kan säga är att jag hatade mina kära klasskamrater i månader efter förra projektet. Jag hoppas att vi kommit varandra så mycket närmare nu att vi ska klara av att stå ut med varandras åsikter och kunna sätta upp en fin föreställning. För ett år sen så sparkade vi så mycket rumpa att alla stod och gapade. Jag har nästan aldrig varit så stolt över oss som då.

Nu är vi ett helt år äldre, två mindre och en mer. Vi har 21 olika viljor och det kommer aldrig att gå bra under processen, men det kommer att vara så värt när man sen står där och har en perfekt fungerande föreställning som ska köras utomhus tillsammans.

Högskolan gör samma uppgift vilket betyder att vi kommer att fp se fyra olika tolkningar av samma förutsättningar på fredag. Tillsammans kan nog EsC07 klara allt. Vi har ju klarat det mesta hittills och kommer att fortsätta med det tills vi växer ifrån varandra, eller nått.

All min kärlek i alla fall.
För nu går vi under jorden i en vecka, kommer tillbaka till helgen.
Verkligheten och festival a la Tove.
love.

Kommentarer
Postat av: Elin

och den föreställningen får man inte se alltså?

2008-09-01 @ 19:07:28
URL: http://elinr.webblogg.se/
Postat av: moa

nej tyvärr, om du inte kommer utamför hallen vid tolv på fredag ?

annars så är detta tyvärr inte möjligt.

vem vet, kanske älskar dom våran föreställning med sjukt mycket mens och goteska scener, jag ska berätta mera sen, men jag har en vag känsla av att min kusin som nu är min fiende läser detta.

love i alla fall.

2008-09-02 @ 08:45:49
URL: http://moaj.webblogg.se/
Postat av: Elin

linnea säger att det är klockan 14.00 och det skulle ju kunna gå!

2008-09-04 @ 22:18:05
URL: http://elinr.webblogg.se/
Postat av: moa

det gick ju fint, jag är överlycklig att ni kom.

2008-09-05 @ 21:15:57
URL: http://moaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0