1 augusti

Konsten att tillbringa dagen i raggsockor, halsduk, kofta med te och filtar i början på augusti. Det är helt sanslöst att vara förkyld mitt i sommaren. Speciellt inte när man snart fyller år, men det är faktiskt ganska skönt att ha en anledning att inte göra någonting. Att bara ligga och titta på OC och sova och läsa tidningar och bok, det känns fantastiskt. Precis vad jag egentligen behöver.

Men snart är ordningen återställd, när Linn kommer hem, Anton, Martin, Nicklas, Alexis, Fredrik, jag kan hålla på att rabbla hur långe som helst. Det känns som att resten av sommaren kommer att bli toppen, åh så bra.

Kommentarer
Postat av: Linn

Nu är jag hemma, och du är snart här hos mig.

Väntar på dig!

2009-08-02 @ 11:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0