13 augusti

Okej, jag erkänner, alla familjer har brister. Vissa har stora och vissa har små, jag kommer nu erkänna för mig själv och livet att min familjs brist är julmusik. Det är nu mitten på augusti och far och bror kunde inte hålla sig längre. Jag har alltid älskat julmusik när det började spelas i mitten på oktober, accepterat att det sakta men säkert har kommit krypande trots att det bara är höst. Men nu är det fortfarande sommar, eller i alla fall så vill jag att det ska vara det. Linn och jag har solat på altanen och det ÄR sommar. Ändå så ska de spela denna musik numera på sina mobiler, far har ju faktiskt fått en ny och fin och cool, den har högtalare OCH man kan ha musik på den. Det känns bra att erkänna. 

puss.

Kommentarer
Postat av: annie

all hail pasi, our hero

2009-08-15 @ 00:37:45
Postat av: Linn

Han lovade att inte innan min födelsedag jue!

2009-08-15 @ 12:39:37
Postat av: moa

jag säger bara att han inte riktigt är att lita på.

2009-08-15 @ 15:57:14
Postat av: Linn - numera sambo

Lilla Pasi då..

2009-08-16 @ 00:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0