14 augusti

Inatt har Linn och jag genomfört våran första natt i lägenheten. Grattis till oss, det kommer att bli en massa inflyttningsmiddagar framöver när allt blir fixat och så. 

Vi såg i alla fall Inside Out igår och gick sen och fikade, Wes, Alexis, Annie och Hilena följde med upp till lägenheten en stund för att kolla läget och sitta ner lite. Sen fastnade Linn och jag och myste och pratade tills vi somnade i morfars gigasäng och sov hur länge som helst. Den är en dröm, fantastisk, jag kan erkänna att trots att det känns konstigt så är det bra att vi ska ha den sen, trots att allt annat ska ut. 

puss

Kommentarer
Postat av: Linn - numera sambo

Vi är så bra du och jag! Det kommer bli en underbar höst!

2009-08-15 @ 12:41:05
Postat av: moa

numera är vi ett paketpris.

det kommer bli grymt!

2009-08-15 @ 15:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0