16 augusti

Äntligen är Lisa Hu Yu tillbaka till Stockholm, jag kan bara säga äntligen. För jag måste erkänna att man måste vara utan någon för att man verkligen ska förstå att man saknat den. Jag kom på att jag saknade Lisa igår när jag klev av i Fridhemsplan, och allt jag ville göra var att gå raka vägen förbi Mariapol och StGöran och åka upp i hissen till Lisa. 

Men så vart det inte, för jag och fina kvinnor satt i regnet och tittade på film, men vi lämnade Rålis efter bara någon timme, det var inte kallt men regnet tog över. Vi gick upp i lägenheten för lite te och mys, sen åkte jag hem och var hemma i god tid, det kändes så fint att ligga i sin säng och bara vara glad. 

En annan sak är att man kan komma på att man har saknat någon när man väl träffar den, allt för länge sen. Jag kan vara glad och lycklig, men ändå inse att det alltid varit såhär, men utan alla dessa känslor. Jag måste nog erkänna för mig själv att jag kommer att klara det här, hur det än slutar. Det känns ganska fint, för jag vet att man kan klara en massa saker om man bara försöker. Happy, bäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0