17 augusti

Okej, då var det mina sista dagar på mitt sista sommarlov. Hur har jag tänkt att ta till vara på dom då, är en himlans bra fråga. Jag måste nog erkänna att jag inte har storslagna planer. Men förhandsvisningen på Bronson och läsa en massa bok kanske låten helt okej ändå. Dessutom måste jag hitta kläder till mitt partaj, för man kan ju inte skriva finklätt om man själv inte ens är i närheten av finklädd. Fast tolkningen är ju fri så man kanske känner sig finare i lite fulare plagg, skit samma. Jag måste också börja gå upp tidigare på morgonarna, halv tolv duger inte när man ska upp vid sex på torsdag, men imorgon så, då jäklar ska jag gå upp tidigt, dricka gerimax och hitta kläder till festen, japp. 





Vad kan vara bättre än regning dag än en bok, te, kuddar, en filt och en otroligt skön soffa, det känns som att det blir en lugn dag idag. Trots att jag ligger och längtar efter att träna så har jag inte viljan just idag, precis som jag inte haft på två veckor. Men jag kommer att vilja, och orka. 

Stålvilja, oceanvilja, rymdvilja. 
Happy Sally.

Kommentarer
Postat av: Linn

Vi ska ha viljan tillsammans! Peppa varandra in i det sista!

2009-08-18 @ 00:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0