19 augusti

Det gör nästan ont i mig, så mycket saknar jag vissa vackra, bedårande ansikten som tillhör mina klasskamrater. Japp, imorgon är dagen så jag ska börja skolan igen. Det känns som en tyngd från axlarna när man såg schemat och all träning och allt som jag kommer behöva göra, för jag blir tokig av att inte ha någonting alls att göra. Jag menar hur kul är det att tillbringa sin sista sommarlovsdag framför dåliga serier på MTV, men dock ett avsnitt Twin Peaks. Vilket faktiskt förgyllde dagen, jag glömmer alltid bort hur stört bra det är. Jag fick dessutom shoppat en klänning tills på lördag och jag är så redo så redo att åka till skolan imorgon.

åh hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0