29 augusti

Idag så fyller två av mitt livs viktigaste människor år. Lillebror och Elinor.
Jag vill för all framtid påminna mig själv om hur mycket jag älskar dessa två människor.

Elinor är en av de bästa människorna jag någonsin har mött, det är helt sjukt att jag, just jag har fått den äran att dela så många skratt och vackra, ledsna, underbara stunder med den där sjukt fantastiska människan. Jag kan faktiskt inte riktigt förstå att jag har lyckats klara mig utan henne under tiden som hon han tågat runt i Europa, jag kan inte förstå att jag inte har sett hennes vackra leende på mer än en månad. Jag kommer alltid, alltid att stå i djup tacksamhetsskuld till den tjejen för att hon alltid har hjälpt mig när allting var som allra sämst, hon fick mig att vilja bli glad igen. Jag älskar dig.

Lillebror, är den bästa 14åringen jag träffat. Jag har nästan inte delat lika många hjärtliga skratt med någon som men honom. Det finns ändå människor som jag har kännt längre, 14 år är nämligen inte allt för lång tid. Oavsett vad den pojken gör, tänker, säger, så älskar jag alltid honom lika mycket. Syskonkärlek är nog den vackraste kärleken, speciellt när man han en så vacker bror.

Grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0