3 augusti

Efter en perfekt dag i det gröna med fin fina vänner och massor av gott att äta tittade vi på Rökt, det var grymt och återigen grymt. I goda vänners lag går allt bra, kvällen fortsatte hemma hos Mira, på balkongen och senare fick vi somna framför en film. Mitt val och jag var hur sugen som helst på Everything is illuminated, varför skulle jag inte vara det liksom. Så med ett stort leende på läpparna somnade jag och vaknade på samma soffa vid tio eller nått.

Jag åkte hem och tillbringade dagen liggandes på min säng tills jag tog tag i situationen, en promenad med Fredrik fick det bli. Nödvändigt eftersom han precis har kommit hem och jag med. Jag har liksom vant mig vid att vara med honom så när jag inte varit det på två veckor känns det tomt, en promenad i det fina vädret gjorde allt bättre. Imorgon ska vi ägna dagen åt att baka till min födelsedag. Alla skulle ha chansen att få ha lika goda tårtor på sitt kalas.

Sen fortsatte dagen alldeles utmärkt med att bror min och jag gick ut och åt sushi för att sen se Harry P 6, exellent. Inte filmen kanske, men det var en mysig eftermiddag. Så nu ska jag nog sätta mig på balkongen och läsa och sen sova. Konstigt nog är jag ganska trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0