5 augusti

Idag har jag, min sista dag som omyndig lyckats med att dricka olaglig öl, min allra sista olagliga öl. 

Jag har varit rebell och struntat i att pappa sa åt mig att ta på mig hjälm när jag skulle cykla till Nicklas

Jag har bakat bullar, tårtor och massa annat till min födelsedag som kommer att vara imorgon. 

Jag känner mig som ett litet barn, kommer inte kunna somna inatt och det pirrar redan i magen, det kan bero på all deg och bullar jag ätit idag, jag vet inte. 

Jag har även varit hos Nicklas för sista gången som barn. 

puss.

Kommentarer
Postat av: Helena & Tina & Vilja

Hoppas du var nöjd med din dag!! Pussar Kramar moster

2009-08-07 @ 08:54:48
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0