9 augusti

Att vara hemma efter en helg på landet är både skönt och inte alls skönt. Den här helgen har jag hunnit umgås med barndomsvänner, ätit sjukt mycket bullar, vunnit på Risk, sovit i en solstol med kuddar och filtar, sett på OC och vara ute i den friska lufter, solat och ja, allt man gör på landet.

Dessutom har jag hunnit fylla 18, fått fantastiska presenter, teprovning, resa till Norge, vild boll att åka i, ja en massa grejer som kommer att vara grymt om ett tag, när man gör det. Kanske den bästa födelsedagen hittils.

Jag har till och med hunnit sätta upp ett event om min kommande födelsedagsfest, vilket kommer bli bäst.

puss

Kommentarer
Postat av: Helena

TACK själv söta du för att du finns! Va roligt att du tyckte om presenterna :) Kram

2009-08-09 @ 23:49:32
URL: http://holmstorp.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0