3 december

Jag tänker ganska mycket, men det är för att jag alltid vet allt jag känner. Jag har lärt mig att förstå vart alla känslor kommer ifrån, detta kanske är en överdrift, men det känns ändå smart. Men just nu tänker jag på vad som skulle hända om mina ord tog slut. När jag började tänka och skriva precis samma sak hela tiden. Finns det verkligen oändligt många saker att skriva, finns det verkligen i mitt huvud. Jag förstår inte allt, eller alla, men jag tror att jag kan förstå de flesta. Jag tycker om många just nu. Mest hela tiden, ja hela tiden faktiskt. Jag är bra på att kontrollera mig, mina känslor. Varför är jag så bra på det, kanske skulle jag vara överlyckligt överlycklig just nu, om jag inte hade satt mina känslor i band. Jag älskar massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0