1 februari

Baguetter i mängder, vin, galet mycket ost, kallt väder, Marie-Louise sället, kackelackor, tre skottar, tre japaner, Cirque de Demain, brutala mutanter och jag har aldrig sett någonting liknande, falafel i judiskakvartéren, gamla cirkusvänner, vanliga cirkusvänner, kaffe och mycket solsken senare och renare så sitter jag nu här.

En fantastisk helg som jag alltid, alltid kommer att komma ihåg. Vi har haft det precis hur kul som helst, och har inte sovit mycket alls. Så nu ska jag duscha, det har jag inte gjort på tre dagar. Jag fryser och vill sova.

puss

Kommentarer
Postat av: nipzhe

2 many mon-dieus 4 this, RIGHT?! threesome med japanese hawties?

macaronen i min matsmältning inom two secondsss yes

2009-02-01 @ 20:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0