3 februari

Jag är sjuk, liksom förra veckan, men nu har jag slem i hela näsan och snor i huvudet. Jag skulle egentligen ha spelat curling imorgon, men jag tänker inte utsätta mig för kalla ishallar i det tillstånd jag befinner mig i nu. Jag orkar, orkar inte vara sjuk. Just när jag är som allra mest peppad på att bli bäst, eller i alla fall bättre.

Mikko fick mig att inte träna igår, hon sa att hon hamnade i rullstol när hon tränade sjuk. Ett stort nederlag med far min hämtade mig i alla fall med bilen. Idag var jag helt sänkt, nere och hur förkyld som helst. Fina vänner klappar och värmer en när det behövs, jag tycker om dom.

Men som tur var är min bror lika sjuk som jag om inte sjukare, så vem säger inte nej till en dag med en massa avsnitt OC och kanske, choklad och lite chokladbollssmet? Lillebror kommer i alla fall få mig på glada tankar imorgon och nu ska jag sova.

puss

Kommentarer
Postat av: annie

CURLY SUE, curlingföräldrar, curlymurlWOW okej kul! kryakrya. OC-living.

2009-02-04 @ 14:40:12
Postat av: Elin

kompis kompis. pallar inte gå idag heller kanske, FAST JAG LOVAT MASSA GÅNGER. fuck life

2009-02-05 @ 09:58:32
URL: http://elinr.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0