5 februari

Ni vet när man blir sådär högröd om kinderna, börjar skaka och kan inte få fram ett enda ord.

När någon man aldrig sett stå framför en, aldrig hört prata, bara sett på en scen som i ett trollslag går in genom dörren.

Ända sen i lördags så har jag tänkt tanken, att kanske, kanske så finns det en chans att få se denna människa igen.

Som att någon hörde mina böner så går denna människa in genom dörren, jag blir fortfarande generad när jag tänker på det.

Jag känner mig liten, hur liten som helst. Ändå överlycklig, heliga gudar, jag älskar cirkus.

Kommentarer
Postat av: elIN

WHAAAAAAAAAAAT VAD HAR HÄNT????!??!?!??!

2009-02-05 @ 22:30:21
URL: http://elinr.webblogg.se/
Postat av: Linn

Jag förstår precis, kände likadant. Kunde inte stå still, blev hur flickig som helst! Typ aldrig varit så till mig!

2009-02-07 @ 17:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0