10 januari

Nu har det gått nästan en hel vecka av ingenting alls. Jag har i princip bara ängnat mig åt att vara för mig själv, ta det lugnt och plugga en del. Dagarna har gått långsamt och bara inte bestått av nästan någonting alls. Därför är jag utvilad, glad, pigg och frisk. Alla tummar är hållna för att det ska fortsätta så, eftersom mina fagra vänner är sjuka 2 av 5. Attans också.

Igår så träffade vi Elin igen på tre veckor. Det kändes nästan overkligt bra att ha henne hemma igen. Som att pusslet blev helt, vi lagade god mat och hon fick en tårta till efterrätt som vi åt.

Så idag så vaknade jag i god tid, och Linnea som också varit borta i tre veckor smsade och undrade om jag ville ses. Så hon, jag och Lisa åkte till Annies jobb och tillbringade några timmar där med fin lunch och mycket att prata om. Mycket fint. Jag har kommit hem och sitter här, är väldigt lugn och sansad och borde plugga lite. Eller klanske skippa det som nästan alla andra har gjort och fixa det nästa vecka istället.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0