12 januari

Jag trodde aldrig att det skulle vara såhär hårt att börja skolan igen. Men efter att påbörjat tre terminer så tycker man väl att vi borde ha lärt oss, men inte. Det var sjukt, sjukt hårt med handstående, akro och sen styrka på det. Vi höll nog på att stryka med hela bunten. Det fina är att det är inte så att det är jobbigt för vissa, utan alla är riktigt riktigt lidande. Men efter en del andningsstrech så mådde jag i alla fall lite bättre, eller nått.

Hungring som en varg och hur trött som helst nästan ramlade jag in genom dörren runt sju tiden. Jag dog en aning och åt middag och glass med stekta bananer till efterrätt. Jag vart lite gladare. Men plugget som jag borde jobba mer med ligger och trycker i mitt hjärta. Och den vanliga blicken som snurrar runt, runt för att hinna med att se allt, alla och mest av alla.

Imorgon är det gympa första lektionen, en dags vila från träning och nu ska jag titta på tv med min far och andas en liten aning, sen vill jag inget annat än att sova.

puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

Säg inte sådär! Ni tycker det är sjukt jobbigt. Då kan jag inte mer än ana att jag kommer vara dööd imorgon! Har exakt samma som ni hade, fast imorgon. Ushamej! Men aja, förhoppningsvis överlever man det också ;)

2009-01-13 @ 17:27:23
Postat av: Anonym

Hahaha! lycka till tjejen!

jag dog och är död än idag!

puss!

2009-01-13 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0