21 januari

Igår vart i allt för bra, efter en film av Dont drink and drive och sen en föreläsning. Ledsamt och nerstämd stämning nästan hela dagen, men när vi gick därifrån så fick jag i alla fall hålla Martin och Johannes i handen. Det kändes faktiskt mycket bättre då, och efter att Lillebror hade svarat på mitt sms och jag visste att han levde och mådde bra så vart jag glad resten av dagen. Men alla fick sig i alla fall en tankeställare.

På lindanslektionen imorse så skrek jag inte en enda gång, eller kastade iväg vippan, eller svor, eller var arg. Trots att det gjorde ondare idag än det gjort på hur länge som helst och jag fick dessutom springa runt där i 50 minuter. Resten av dagen var ganska lame, men avslutades med en fika tillsammans med Martin och det var mysigt.

När jag kom hem fanns det middag och Lillebror lärde sig ekvationer av mig, han är klok han. Han förgyllar alla mina dagar, åh kära barn vad stor han har blivit också.

puss.

Kommentarer
Postat av: Elinzzz

VAD HÄNDE LILLE-MARTIN????

2009-01-22 @ 23:17:31
URL: http://elinr.webblogg.se/
Postat av: moa

ingenting hände lille martin, jag var bara sentimentalbrud som trodde han skulle dö och grät en massa.

2009-01-23 @ 23:09:07
URL: http://moaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0