24 januari

Hejsan.

Igårkväll så var jag bjuden på 18 års middag hos världens bästa tjej Emelie, jag hade en underbart mysig kväll med god mat och trevligt folk. Man fick tid att prata med människor som man inte brukar prata med och allt var jättekul. Emma och jag gick dock hem tidigt, för jag skulle upp tidigt idag.

Jag gick upp tio över åtta och var i Sickla vid halv tio. Kristoffer och Emily vad glada och det var kul att se dom igen. Småbarnen flödade och jag tejpade mina händer och körde en del trapets. Den nya hallen är extremt jättetjusig, man blir helt glad av att vara där. Lisa var där, och Fia kom efter en stund och även Rebecka som jag inte sett på länge. Det vart en trevlig tillställning.

Det råkar också vara så att jag har en gammelmormor, hon är gammal ska ni veta. När hon fyllde 90 så var jag där med familjerna och hälsade på, Elias och jag satt i hennes garderob och kastade trosor och pratade. Nu har det gått fyra år sen sist och det är en hel evighet. Hon mår inte lika bra nu som hon gjorde för fyra år sen, så inatt drömde hon att jag dog. Hon är nu helt förkrossad och tror inte att jag lever. Eftersom att hon spillt kaffe på sin telefon kan hon inte heller bli nådd. Lite ledsen är jag nog allt, hoppas hon lever till sommaren, då kommer jag ju dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0